sobota, 25 sierpnia 2012

Wywiad z Pysią6

Oto wywiad z Pysia6
J-Ja
P-Pysia6

J-Jak się dowiedziałaś o MSP?
P-Powiedziała Mi koleżanka z reala.
J-Miałaś Kiedyś Vipa?A jeśli tak to ile razy?
P-Miałam 2 razy :)
J-Masz jakieś zwierzaki lub booniesy?
P-Tak,Mam pieska.
J-Od kiedy grasz na MSP?
P-Od lipca tamtego roku-czyli w sumie rok i trochę :)
J-Czy ktoś cię kiedyś upokorzył na MSP?
P-Tak,Było kilka takich osób.Ale narazie nie kłócę się z nikim bo nie na tym polega ta gra.
J-Czy znasz użytkownika Sassy?
P-Tak,nie pisałam z nią ale znam jej bloga i znam ją z forum.
J-Uważasz się bardziej za jej fankę czy antyfankę?
P-Tak szczerze?Nie jestem jej fanką,bo nie mam powodu.A Antyfanką?
Chyba raczej też nie bo nigdy mnie nie obraziła, bo nawet z nią nie pisałam.
J-A teraz takie dodatkowe pytanie nie dotyczące MSP.
J-Twoja ulubiona piosenka?
P-Hm...Jest ich kilka :D podam 5
J-Ok :3
P-Jula-Nie zatrzymasz mnie
Rihanna-Where Have You Been
Carly Rae Jepsen-Call me Maybe
Pitbull i Jennifer Lopez-Dance Again
Cheryl-Call my name
J-Ulubiony film?
P-Film?Płytki Facet :D xd
J-Dzięki za Wywiad.
P-Dobrze,Przyjemnie się z tobą pisało :D

I to cały wywiad.
Macie tu jeszcze profil Pysi6


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz