sobota, 8 września 2012

PhotoScape,Idiotyczne nazwy na chacie,Zaćmienie w TV! :D

Siemka!
Niedawno z Czaromenem wymyślaliśmy
głupie ( naprawdę głupie )
Kotlety smażone w garnku
loginy na chacie xd
Nasz Grzyb (Mówię o Czaromenie)
Dosłownie pokochał sagę Zmierzch *u*.
Macie przykłady tych głupich loginów.
uśmiejecie się!
J-Justka<3 (ja)
C-Czaromen

J-Rose Hathaway ( Mało Śmieszne, ale od tego się zaczęło)
C-Nick (Czaromen) (tez nie śmieszne ale najlepsze na koniec)
C-Nick Cullen (Czemu Cullen?Polubił sagę Zmierzch!)
J-Dimitri Bielikov (Postać z książki)
C-Bronek Komorowski ( xDee )
J-Dymuś
C-Bronek Z Wiochy
J-Schab wieprzowy bez kości

I na tym się zakończyło ;d

I teraz ja mam nazwe Schab_wieprzowy_bez_kości
a on Bronek_z_Wiochy xD
Patrzcie jaka fotka mi się wyświetliła kiedy włączałam PhotoScape















Powiększcie żeby Powiększyć xd.
Jak zauważyliście Na blogu 
zaszło wiele zmian.
Użytkowniczka Stevanna
zarzuciła mi że blog jest nieciekawy i nie profesjonalny.
Prawdę mówiąc obrażała tak każdego,ale Jagodowe MSP najbardziej ;[
To mnie bardzo zabolało więc zmieniłam wystrój
bloga aby był bardziej ,,profesjonalny''.
Jeśli nie zobaczyliście
jeszcze nowej maskotki bloga
to szybko ją zobaczcie! 
jest po lewej stronie na górze.
Nazywa się Dymuś i jest nim ...

Sam Robert Pattinson! xD

To do jutra...
Czy do kiedy tam... xD







(Jak by co:
Rose Hathaway-Postać książkowa)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz