czwartek, 14 marca 2013

O Mua.

Heej. Nudam. Więc tak jakoś wpadło... Że może bym tak o sobie napisała coś konkretnego...
Nie będę opisywała swojego wyglądu bo wszyscy wiedzą że jestem Piękna<3
Haha...
Hm... Mam spore umiejętności graficzne oraz aktorskie. 
Mam dziwny charakter. Mój humor co chwilę się zmienia. Kocham
dogryzać ludziom i się z kłócić. Zwykle moje argumenty są najlepsze xD
Jestem BARDZO nieśmiała. Jestem też wrażliwa. Bardzo wrażliwa.
Ale jeśli chcę coś osiągnąć to staje się pewna siebie. Jestem szalona.
Ciągle gadam o jakiś wariackich i śmiechowych rzeczach.
Jestem lubiana. Ale mam też DUUUŻO wrogów. Ale jednak więcej przyjaciół ;3
I kocham czytać książki <3
Ale nienawidzę lektur ;x
Czytam tylko powieści fantastyczne i romantyczne. Chociaż kryminały też spoko...
dobra, znudziłam się. 
Poza tym muszę pędzić robić pracę na konkurs na Cromimi.
I jestem zdziwiona że ktoś jeszcze wchodzi na tego bloga ;o

Bay.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz