środa, 12 czerwca 2013

Dzisiejszy tekst. Heheszky ^^

Przeczytałam drugą część Kurosha (Kuroshitsuji) w 2 dni. Pff...
Wczoraj nie było ,,Dzisiejszego (wczorajszego) tekstu'' bo nie było nic takiego
śmiesznego.
Na pocieszenie wzruszający filmik z Aloisem. ;c















Dobra, a teraz czas na....
Dzisiejszy Tekst:
1.  Miód, glut i maliny
2. Żółwik, Dupka i Wątróbka.
3. Jak już wspominałam,
zwycięzcą trzeba się urodzić.
A więc, Kto dołączy do Fan Clubu
Madame Rose Elizabeth Celii Katherine Aloisie Phantomhive De Night?
-Alojzy!!!!  <kolega>
(Skończyło się na tym że kolega ma teraz
śliwę od piłki od koszykówki^^)

Jestem dziś w dobrym humorze, więc kilka obrazków ode mnie! ;3















































Nwm, co to ale jest strasznie kawaii <3
Takie tam... Świąteczne O.O
Undertaker *.*
Jakoś mimo wszystko,nie mam ochoty tego próbować...















SEBASTIAN?

Hyhy, najlepsze na koniec. ^^
Padłam ze śmiechu i nie wstanę. xd

Bay, glizdy... 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz