wtorek, 25 czerwca 2013

Rose dostaje głupawki.

Mua przeżyła wizytę u dentysty.
Sama se wyrwałam zęba.
Na chama.
Bolało.

Zeznania z J. angielskiego
Klasowy zbok (Pozdro xd)- Kto oglądał anime?
(Wszyscy sie na niego gapią jak jełopy)
KZ- Japońskie...
I w tym momencie N (Secret xd) zaczyna go szarpać
 i mu wmawiać że to chińskie. ;_;

Dobra, wstawiam fotki, bo mam ochotę pochichrać (lub posmutać) z Clauda.
Musiałam, ;_;
Booję się... ;_;
Takie tam...Kawaii.
Dopiero po jakimś czasie się skapnęłam o co chodzi. xd
Ograniczenie 16+- Bo krew ;_;
Nie lubię księżniczek. -_-
Nie no, musiałam. xd
Fajny gifek, leci na sygnę na Cromimi. ^^
Dance Macabre.
Kocham tą fotę. Forever.

Zdałam sobie sprawę że piszę tego bloga bardziej dla siebie niż kogo kolwiek.
To taki mój pamiętnik...
Ale nie chciałabym żeby moje dzieci go czytały. ;_;

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz