niedziela, 2 czerwca 2013

Trochę o mojej dziwności...

No ten... Jak wiecie (lub nie xd) jestem troszkuu dziwna.
A tu trochę o mojej dziwności...

Odkąd pamiętam (a to czego nie pamiętam,się dowiedziałam xd) nigdy nie lubiłam i nie
bawiłam się lalkami. Od małego byłam uzależniona od Scooby'ego Doo. W wieku gdzieś 7-8
lat mi to przeszło ale gusta mi pozostały do dzisiaj. Uwielbiam te motywy kryminalne i fantastyczne. <3
Wampiry,anioły (i te upadłe *.*),wilkołaki,strzygi,demony,Shinigami,Morderstwa,zabójstwa,tajemnice...
O tym czytam/myślę/to oglądam codziennie. A moi znajomi muszą słuchać jak ciągle o tym nawijam.
W moim wieku (mam 12 lat. Haha, dziecko się chcę popisać więc pisze bloga na którego nikt nie wchodzi xd) już czytam mangę i oglądam Anime, w czasie gdy moi (ukochani ♥) znajomi nawet nie mają pojęcia
co to jest. Uwielbiam torebki <3 Jak kiedyś nienawidziłam ich nosić, teraz je kocham. To samo z butami. Kiedyś wręcz męczarnią było dla mnie przesiadywanie w sklepie z butami. Nienawidzę gier planszowych,
są dla mnie istnym koszmarem. Jestem szalona i zachowuję się dziwnie. Ale kiedy ....
Dobra, nie chce mi się już tego pisać...

Se odsłuchajcie Character Song Grella.















I  Character Song Ciela <3
Ryczę na tym T.T















No...
To pa.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz